Authority\system

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Als ik naar windows ga en wil updaten krijg ik dit bericht
Het systeem wordt afgesloten Sla u werk op Het systeem wordt door nt Authority\system afgesloten nooit geen last gehad wie weet wat.

Als ik een e-mail ophaal precies hetzelfde ik kan ongeveer een minuut op internet.

Ik hoor van jullie


Ger
 
Dus het Blaster virus waart nog steeds rond...

Het eerste wat je moet doen is een firewall installeren. Een goede, gratis firewall is Zonealarm.

Daarna meteen op Windows Update alle essentiële updates downloaden.

Dan ben je van alle problemen af, als het goed is.

Als je de melding krijgt dat het systeem gaat afsluiten, doe dan het volgende: Ga naar Start-->Uitvoeren en typ in: Shutdown.exe -a en druk op Enter.
ook heb je hier de voor het blaster virus.remover
 
Laatst bewerkt:
Tanja 1968
zoals je waarschijnlijk al gezien hebt heb ik de onderste regel over de status van de vraag van jou gekopieerd omdat ik me de laatste tijd hieraan erger.
als je het niet goed vind maak ik een eigen regel.
ik dacht ik vraag het maar even
:)
 
[off topic]

Geen probleem;) "vroeger" kon iedereen de status op opgelost zetten maar dit is veranderd doordat er enkelingen waren die het leuk vonden om alles op opgelost te zetten. Nu kan alleen de topicstarter het veranderen.

Ik erger mij inderdaad ook aan het niet afmelden van een vraag. Zo blijf je in de top 25 steeds die vragen die opgelost zijn weer lezen.

[/off topic]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het recent ervaren: zodra je een internetverbinding hebt geïnstalleerd de XP-firewall aanzetten en je hebt geen last van Sasser e.d. Ook meteen antivirussoftware installeren en updaten natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan