Auto-aanvullen adressen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Weet iemand hoe je er in Outlook (versie 9.0.0.2711) voor zorgt dat een in te typen adres in een nieuw mailtje automatisch tijdens het intikken wordt aangevuld tot het volledige adres? Ik heb getest met een adres dat ik al in het adresboek heb staan, maar auto-aanvullen werkt toch niet.

Bedankt alvast,

I.

Je kan de naam van een contactpersoon intikken en outlook maakt er dan een adres van. Dit kan enige seconden duren.

Bedankt caveman, maar ik bedoel juist het aanvullen, d.w.z. ik typ "ja" het het wordt aangevuld tot "jantjedeboer@hotmail.com"

Hoi,

Idd, bij mij werkt dat ook niet. Heb gezocht naar de mogelijke instelling voor 'Auto aanvullen' maar kan hem niet vinden.
Ik maak er overigens ook geen gebruik van omdat ik het veel handiger vindt (ook ter voorkoming van foutief ingetypte emailadressen) om middels de knop 'Aan...' het (de) betreffende adres(sen) te selecteren. Naar mijn idee werkt dat minstens zo handig als het intikken van volledige emailadressen.
Maar je hebt gelijk; ALS er een mogelijkheid tot autoaanvullenwas, dan ZOU dat een snellere methode zijn, mits het steeds gaat om slechts 1 geadresseerde ...
Wellicht moet je ermee leren leven, zulle .... ?

Teun

Je hebt wel sneltoetsen voor AutoAanvullen: typ Ctrl+M (Nederlandstalige versie) of Ctrl+K (Engelstalige versie van Outlook) om het adres aan te vullen.
Werkt ook in bijvoorbeeld Outlook WebAccess.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan