Weazl
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 apr 2009
Ik maak een Pinbon, ben dankzij dit forum al zo goed als klaar alleen wil ik nog twee dingen.
1) Wil dat er automatisch een factuurnummer wordt gemaakt bestaande uit de nummers: jaarmaanddagtijd. bij 201109220117 (01:17 op 22 sept 2011 maar dan achterste voren......)
2) Dan wil ik dat het blad (sheet) automatisch een copy opslaat op een lokatie (bijv. C
ocument/pinnota) en wordt opgeslagen met als naam het factuurnummer. Als hierbij de macro's e.d. worden uitgeschakeld vind ik het nog mooier. Als er een copy uit komt dat gelijk is als de printversie vind ik ut nog mooier.......kan er helemaal niks meer aan de nota worden aangepast
Kan iemand mij hierbij helpen. (liefst wel met uitleg dat ik er ook nog wat van leer...)
THNX
1) Wil dat er automatisch een factuurnummer wordt gemaakt bestaande uit de nummers: jaarmaanddagtijd. bij 201109220117 (01:17 op 22 sept 2011 maar dan achterste voren......)
2) Dan wil ik dat het blad (sheet) automatisch een copy opslaat op een lokatie (bijv. C

Kan iemand mij hierbij helpen. (liefst wel met uitleg dat ik er ook nog wat van leer...)
THNX