• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Auto laatste gegevens grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

cowssaymoooo

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2013
Heb een sheet waarin elkedag data inkomt. Ik begin bij bv Cell A1 en elke keer als ik data toevoer komt dat in een nieuwe cell eronder. Heb bv 100 keer wat ingevoerd dus cell A1 tm A100 zijn voorzien van data. Nu wil ik de laaste 20 cellen weergeven in een grafiek. Dus dat een grafiek automatische altijd de laatste 20 cellen pakt. Werk liever niet met een filter. Kan iemand me helpen, bedankt alvast.

Hoi,

Maak een dynamisch bereik met behulp van verschuiving.

succes

Bedankt Gerard, ben aan het kijen hoe ik een dynamic range kan maken met de offset functie. Het probleem is dat ik altijd een error krijg ?
https://www.youtube.com/watch?v=6GBDSAjUSjo
Er zijn verschillende filmpjes met uitleg hoe dit werkt, en als ik het precies hetzefde doe dan krijg ik altijd de melding dat er een fout in mijn formule zit ?
=OFFSET(D2,0,0,count(D:D))
Kan dit niet invoeren wegens de foutmelding ?

cowssaymoooo

Als jij even een voorbeeldje van jouw bestand kunt plaatsen dan is het iets eenvoudiger om mee te denken.

succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan