Auto login

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoopy

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Berichten
789
hey

ik werk met school via een online leerplatform, namelijk blackboard, misschien bekend voor sommigen...
ik heb dit regelmatig per dag nodig, om te kijken als er taken of punten zijn bijgekomen...
maar moet me dan telkens opnieuw aanmelden, en het onthouden van mijn paswoord werkt niet bij deze site!

nu is mijn vraag, is het mogelijk op één of andere manier, met visual basic ofzo, iets te maken dat ik automatisch aangemeld word en niet telkens mijn paswoord en username moet invullen???

igv: de site is http://bb.delfi-x.be

mvg Joe'y
 
Betrefd het IE/Netscape/Mozilla?
Misschien Roboform dan een oplossing.

VisualBasic kan ik niet...
 
dus

Mischien een rare oplossing maar een eigen html bestand maken met de inlog en paswoord benamingen erin verwerkt en deze laten verwijzen naar de desbetreffende lokaties.

Is dat geen oplossing.

groetjes jjw
 
Ik doe dat met Macro Express. Je kunt een macro maken dat reageert op een bepaalde window. Dus als die site altijd dezelfde titel heeft in de blauwe balk kun je dat als trigger gebruiken voor een Macro. Van belang is wel dat de opmaak van die webpagina niet te vaak verandert. Je moet namelijk binnen Macro Express met een aantal tabs naar de login-venstertjes. Als de opmaak van de site vaak verandert heb je kans dat het aantal tabs dat je nodig hebt ook verandert en dan moet je dus je macro weer aanpassen. Maar bij mij werkt het goed voor een paar sites waar ik moet inloggen.

Arthur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan