Auto Opmaak formulier terughalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duckie007

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Hallo

Een standaard geïnstalleerde formulieropmaak was gewijzigd. Ik heb deze verwijderd in de hoop om, na een nieuwe opstart, dit terug te krijgen... tevergeefs...

Wordt dit opnieuw installeren (Office2003) of is er een mogelijkheid om dit makkelijk terug te krijgen?

Greetz

Ja natuurlijk is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen!
Je pakt je backup die zet je terug. Voila!

Access heeft [edit]geen[/edit] standaard voorgeinstalleerde formulieren.
Wel heeft access standaard voorgeinstalleerde databases. Noordenwind is er een van.

Succes!

Laatst bewerkt:
Ik heb een vorig bestand gecontroleerd. Daarin zat het formulier inderdaad nog in die bepaalde opmaak... maar een nieuw formulier maken op basis van de gewiste opmaak lukt niet meer want deze staat niet meer in de lijst...
Kan de verwijderde formulieropmaak teruggehaald worden zodat deze terug kan gebruikt worden bij de aanmaak van nieuwe formulieren?

Groeten en alvast bedankt voor het antwoord

Ik heb een vorig bestand gecontroleerd. Daarin zat het formulier inderdaad nog in die bepaalde opmaak... maar een nieuw formulier maken op basis van de gewiste opmaak lukt niet meer want deze staat niet meer in de lijst...
Welke lijst bedoel je?
Ik heb mijn vorige post even aangepast want er was een cruciaal woordje weggevallen.

Access heeft dus geen standaard/default formulieren. Je kan wel een wizard gebruiken om forms te maken.

maar misschien gebruik je Access 2007?? Daar weet ik niet veel van. Defaults zijn echter meestal te restoren met een reinstall.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie en de aanpassing. Nu is het een stuk duidelijker;)

Ik dacht al dat het een herinstallatie ging worden.

Versie is nog Office2003. Tijdens de wizard om formulieren te maken kan je dan een bepaalde AutoOpmaak kiezen.

Ik heb dus daar een AutoOpmaakprofiel verwijderd uit de lijst (zie afbeelding)... en deze vind ik nergens meer terug. Stel dat ik nu bv. op verwijderen klik, dan zou Internationaal uit de lijst verdwijnen en niet meer terug te krijgen zijn zonder een reinstal?

Groeten en alvast bedankt.

Bijlagen

• AutoOpmaak.jpg
    AutoOpmaak.jpg
    73,7 KB · Weergaven: 56
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan