kenneth123
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2012
- Berichten
- 87
Hallo!
Telkens ik een oud excel bestand open wordt dit automatisch opgeslagen zonder dat er iets aan wijzig of zonder dit gevraagd wordt.
Optie "automatisch opslaan" is uitgevinkt, ook bij opties -> opslaan -> hier staat "Bestanden die standaard in de cloud zijn opgeslagen, automatisch opslaan in excel" ook uitgevinkt.
Ik zoek regelmatig nog eens op datum laatst gewijzigd bestanden terug, maar van het moment dat ik ze open worden ze steeds opnieuw opgeslagen, wat enorm vervelend is en waardoor mijn oude bestanden dan telkens bovenaan komen te staan (gerangschikt op datum).
Is er een mogelijkheid dat ik dit uitzet en deze bestanden (zoals vroeger in excel) niet opgeslagen worden als er geen wijzigingen gebeuren?
Alvast bedankt.
Telkens ik een oud excel bestand open wordt dit automatisch opgeslagen zonder dat er iets aan wijzig of zonder dit gevraagd wordt.
Optie "automatisch opslaan" is uitgevinkt, ook bij opties -> opslaan -> hier staat "Bestanden die standaard in de cloud zijn opgeslagen, automatisch opslaan in excel" ook uitgevinkt.
Ik zoek regelmatig nog eens op datum laatst gewijzigd bestanden terug, maar van het moment dat ik ze open worden ze steeds opnieuw opgeslagen, wat enorm vervelend is en waardoor mijn oude bestanden dan telkens bovenaan komen te staan (gerangschikt op datum).
Is er een mogelijkheid dat ik dit uitzet en deze bestanden (zoals vroeger in excel) niet opgeslagen worden als er geen wijzigingen gebeuren?
Alvast bedankt.