xtremegamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2006
Hallo,
ik heb al een tijdje dit idee in m'n hoofd (zie bijlage)
bijkomende informatie :
auto-batterij : standaard auto-batterij (word nagekeken)
converter : profitexx PI-3000
PC : Evo D500 Desktop
scherm : tft monitor - AL1511 - acer
playstation 2 met FMBC die aangesloten word op tv-tuner kaart met video-in (Video Wonder Pro II V2)
GPS reciever : mio digiwalker 268+ met wince software om gps gegevens over usb door te sturen en dan virtuele com-poort.
gprs modem : zolid usb bleutooth dongle + bleutooth enabled gsm met gprs
nu resten mij nog deze vragen :
1) kan mijn auto-batterij dit aan ?
2) welke dikte moeten mijn stroomkabels zijn (N.B. - de randapparatuur word binnen de direct omgeving van de converter geplaatst dus weinig spanningsval , enkel monitor word voorin geplaatst (~2m))
3) wat zouden eventuele gevolgen zijn voor de auto : bezine-verbruik , alternator , batterij , ...
4) eventuele verbeteringen ?
,vraag gerust meer informatie
XtremeGamer
ik heb al een tijdje dit idee in m'n hoofd (zie bijlage)
bijkomende informatie :
auto-batterij : standaard auto-batterij (word nagekeken)
converter : profitexx PI-3000
PC : Evo D500 Desktop
scherm : tft monitor - AL1511 - acer
playstation 2 met FMBC die aangesloten word op tv-tuner kaart met video-in (Video Wonder Pro II V2)
GPS reciever : mio digiwalker 268+ met wince software om gps gegevens over usb door te sturen en dan virtuele com-poort.
gprs modem : zolid usb bleutooth dongle + bleutooth enabled gsm met gprs
nu resten mij nog deze vragen :
1) kan mijn auto-batterij dit aan ?
2) welke dikte moeten mijn stroomkabels zijn (N.B. - de randapparatuur word binnen de direct omgeving van de converter geplaatst dus weinig spanningsval , enkel monitor word voorin geplaatst (~2m))
3) wat zouden eventuele gevolgen zijn voor de auto : bezine-verbruik , alternator , batterij , ...
4) eventuele verbeteringen ?
,vraag gerust meer informatie
XtremeGamer