Auto plek nummer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje onduidelijkheid begrijp ik! Ik zei inderdaad Queries in het meervoud, maar dat komt omdat er technisch niet zoveel verschil zit tussen een Rijbron van een keuzelijst of tabel, en een opgeslagen query. Van de laatste is er dus maar een te vinden; de rest is te vinden bij de verschillende besturingselementbronnen van de keuzelijsten etc.
Hopelijk wat duidelijker?

nee niet echt..

en hoe maak je hier dan een formulier van. ik heb een paar dingen geprobeerd maar met een bepaald aantal velden van gegevens van de klanten en dat veld week van die qeary kan hij niet zien in de gegevensbladweergave maar wel in de ontwerpweergave.

zou je hier wat over kunnen uitleggen?

Dat wordt dan vanavond; want vandaag ben ik de hele dag bezig, vrees ik...

Octafish zou je daar nu even mee bezig willen?

printscreens van hoe het eruit ziet is ook wel goed,
het bestand staat hier op pagina 1 :o

Ik maak wel wat tijd onder het schaatsen... ;)

kun je plz opschieten ik heb geen zin om alles op het laatste moment te doen.
vrijdag word alles nagekeken en ik heb het morgen het liefst helemaal af :S

Ben er een klein beetje uit, vrees ik... Wat is de vraag eigenlijk? De laatste versie doet het volgens mij, dus dat zal het probleem niet zijn.

1. Ik vroeg of je uitleg kon geven over die andere 2 Querys die je niet kan zien. :o

2. Mark, badankt maar jij kan het vast ook niet vinden. :mad:

btw. Meld je af voor dit forum deel zodat je geen last heb als hier nog eens wat gepost word, Mark.

Die zie je niet omdat je dus de evrkeerde versie hebt! Er zijn er 3 meen ik, een met 2 queries, een met 1 en een met geen zo wast geloof ik... En dat afmelden bepaal ik zelf wel:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan