Auto-protect blijft uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
De Auto-protect functie van Norton Anti-virus 2004 wil niet meer aan, ook al vink het zelf aan. Ook de functie e-mail scannen kan ik niet meer aanzetten. Volgens mij is het ontstaan na het installeren van Windows XP (Prof) ServicePAck 2. Wie heeft een oplossing?

Norton al geprobeert te updaten? Misschien is dit nodig om ondersteuning te krijgen voor SP2.

Een kennis vn mij had dit ook (ik dacht ook met Norton). Hij heeft zijn virusscanner gedeinstalleerd en er weer opnieuw opgezet, toen was het probleem verholpen.

Dank voor de reactie! Ja, ik heb Norton geupdate. Het gekke is dat het automatisch downloaden van nieuwe updates wel gewoon automatisch doorgaat!

Hoi,

Heb je Live Update handmatig uitgevoerd?? Want er is wel een update voor SP2 die hij niet zelf binnenhaalt.
Anders inderdaad helemaal verwijderen ook uit het register en opnieuw erop zetten.

Ik heb inderdaad naar het installeren van de tweede servicepack handmatig Norton geupdate en een groot bestand binnengehaald, desalniettemin blijf ik problemen houden. Ik zal hem maar opnieuw installeren.
Dank voor je antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan