Auto radio Probleem:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

motje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
77
Hallo,
ik had een nieuwe auto radio gekregen van een vriend splinter nieuw ik heb hem ingezet.
maar als ik de contact van de auto uit zet of sleutel er uit haalt en weer erin zet.
dan begint het weer helemaal opnieuw het liedje..


alvast bedankt
 
Welk liedje ?
Van een eventuele CD player of van een radiozender, want dat zou wel heel toevallig zijn?
 
Welk liedje ?
Van een eventuele CD player of van een radiozender, want dat zou wel heel toevallig zijn?
srry voor latere reactie..


het gaat niet door de cd of liedje ik moe volgens mij iets met kabels doen ik was naar een autowinkel gegaan en ze zeiden je moet rode en gele kabel omwisselen.
heb ik al gedaan maar toen wserkte het radio niet,,.

kheb een opel astra 98 auto..
http://www.kruidvat.nl/sanashop_v2/...etail/s1/13010000038505-2-13020000000007.aspx

en deze heb ik gekregen
 
Er moeten twee kabels met +12 Volt naar de radio, de ene moet schakelen via het contactslot (zodat de radio uitgaat als je de sleutel uit het contact haalt) de andere moet direct van de accu komen en continu 12 Volt hebben, anders moet je elke keer opnieuw de zenders inprogrammeren... ook moet er een zwart aarddraad naar de radio...

Met een multimeter is gemakkelijk uit te vinden op welke draad continu stroom staat en welke geschakeld is.....
 
er moeten twee kabels met +12 volt naar de radio, de ene moet schakelen via het contactslot (zodat de radio uitgaat als je de sleutel uit het contact haalt) de andere moet direct van de accu komen en continu 12 volt hebben, anders moet je elke keer opnieuw de zenders inprogrammeren... Ook moet er een zwart aarddraad naar de radio...

Met een multimeter is gemakkelijk uit te vinden op welke draad continu stroom staat en welke geschakeld is.....

oke maar wat moet ik nu dan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan