Auto Run Werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roan52

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Auto run werkt niet meer via een DVD en geheugenstick.
Kan de bestanden wel openen vanaf de stationsletter op (C) is alleen lastig met een DVD met software want dan begint hij direct te installeren.
Het programma Microsoft Fix-it werkt niet op windows 10, op vista heb ik dat probleem ook gehad maar kon het daar oplossen met Fix-it.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi hoi Roan

Probeer maar even volgende doen :D

Open maar Kladblok ( Notepad ! ) en in kladblok schrijf maar zo in :
===================================
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom]
"AutoRun"=dword:0000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"allocatecdroms"="0"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDriveTypeAutoRun"=dword:00000091

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSaveSettings"=dword:00000000

===================================
Dit hier kan je ook kopiëren ! :D ( zonder die boven en onder streepjes ! ! ) ..

Plak in Kladblok dat en sla maar dit ergens op als bijv. Autorunfix.reg ........... of Roanfix.reg kan ook :D
strakjes dubbel-klik op en vervolgens op JA, herstart je PC en kijk of autorun nu wel werkt ..

Laatst bewerkt:
Omschrijving

Kun je het misschien makkelijker omschrijven ben hierin geen deskundige.

Zwarte en/ of vette text kopiëren in kladblok plakken en vervolgens opslaan onder benaming Autorunfix.reg of welke naam je zelf wil maar .reg moet blijven ! ....
Op aangemaakte bestand dubbel klikken-toestaan op JA te klikken-en PC herstarten ( van belang ! ), vervolgens kijk maar of autorun werkt of niet ..

Laatst bewerkt:
Werkt Niet

Heb alles uitgevoerd maar het werkt niet.

Kreeg al eerder wel een melding in het actie centrum maar als ik er op klik verdwijnt het weer
maar geeft geen opties wat ik met schijf of stick wil doen heb het ingesteld op altijd vragen.

ALS je inderdaad op juiste wijze zoals ik omgeschreven heb dit alles uitgevoerd en vervolgens PC her-start als je hebt dan zal zeker 100% moeten werken,
maar op andere kant wie weet misschien die manier bij W10 niet werkt :( ..

Windows 10 ken ik dus nog niet voldoende, en moet ik je vragen hoe staat met automatisch afspelen instellingen bij W10 ?? is het daar zo een instellingen mogelijkheid daar ook aanwezig ? ...kijk plaatje onder !

AS.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan