auto save temp internetfiles ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

christopher1st

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
5
Hallo Allemaal

Is er een mogelijkheid om de temporary internetfiles die aangemaakt worden automatisch in een backupmap te plaatsen? Als je dan per ongeluk de ene verwijderd, dan heb je de andere nog.
 
Waarom wil je tijdelijke internetbestanden bewaren???
Veel nut hebben ze niet.:confused:
De meeste mensen zijn ze liever kwijt.

Guus.
 
Waarom tijdelijke internetbestanden bewaren? Omdat ik de medegebruikers van mijn pc wil checken op ongeoorloofd surfen op diverse sites. Maar ze zijn slim genoeg om zelf even de temp files te verwijderen. Vandaar mijn vraag of deze automatisch ook in een andere map gezet kunnen worden. En nu maar hopen dat ze niet zo slim zullen zijn om die ook te legen. Maarre heb nog niet het antwoord op mijn vraag gekregen.
 
Geplaatst door christopher1st
Omdat ik de medegebruikers van mijn pc wil checken op ongeoorloofd surfen op diverse sites.
.....
Maarre heb nog niet het antwoord op mijn vraag gekregen.
En van mij krijg je dat antwoord ook niet (en hopelijk van mijn medehelpers ook niet), want ik word een beetje misselijk van dit soort stiekem gedoe.:mad:
Wat zeg ik? Een BEETJE misselijk?:mad:
Ik word hier KOTSmisselijk van.:mad:
Ga jij maar eens leren op een beetje volwassen manier met die medegebruikers om te gaan.:mad:

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Zucht,

Je begrijpt het niet. Mijn kinderen zijn 6, 8 en 9 jaar en mogen van mijn vrouw en ik voor het eerst ook op onze pc internetten. Maar als ouders zijnde vinden we het wel zo save om hun reilen en zeilen te volgen. Dat is moeilijk want ze weten al bijna meer dan wij. Vandaar mijn vraag. Zo onredelijk is deze toch niet?
 
Als je niet wil dat ze op "verkeerde sites" komen kan je netnanny o.i.d. instaleren.
 
Sorry, dan is het inderdaad wat anders, maar dit soort vragen komt hier wel vaker langs en dan gaat het veelal om het bespioneren van werknemers - en daar word ik dus echt niet goed van. Neem me mijn wat felle reactie dus niet kwalijk.
Zoals Fee66 zegt zou je Netnanny eens kunnen proberen. Ik hoorde hier laatst ook dat de EO een goed filter biedt.

Guus.
 
Goeie tip mensen.

Begrijp je reactie overigens wel hoor, spioneren is inderdaad walgelijk. Toezicht houden is wat anders.

Thanx
 
Geplaatst door christopher1st
Toezicht houden is wat anders.
Zo is dat! Wees overigens niet verbaasd als ze over enige tijd zo'n filter weten te omzeilen. :D

Guus.
 
Dat bedoel ik, vandaar dat ik het op een andere, misschien wat onverwachtere, manier wilde doen. Maar we gaan eerst wel dat filter proberen.

Alleen weet je dan niet of ze het ZONDER dat filter wel aangekunt zouden hebben. Vaak moet je je kinderen maar de vrijheid geven en dan kom je er wel achter of ze de verantwoordelijkheid aankunnen of niet.

Snappez vous?

Alsnog bedankt allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan