Joppiesaus
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2010
- Berichten
- 15
Hallo,
Ik werk zakelijk (3 Google Agenda's) en prive (1 Google Agenda) uitsluitend met Google services voor e-mail en agenda beheer in de cloud.
Vanwege de verschillende zaken moeten zakelijk alle Google accounts los blijven bestaan en moeten uitnodigingen op deze accounts naar klanten etc. zo blijven.
Het is echter wel wenselijk voor mijzelf en directe collega's om in 1 oogopslag te kunnen zien wat mijn agenda is en of er nog lege plekken zijn. Dit is nu echter verspreid over alle agenda's.
Is het mogelijk om afspraken via 1 van de agenda's automatisch te syncen naar alle andere agenda's? Zo hebben ik en mijn collega's in 1 overzicht duidelijk hoe de agenda er uit ziet maar kan ik toch op de juiste bedrijfsnaam uitnodigingen de deur uit doen.
Heeft iemand een idee hoe dit te realiseren?
Gr.
Ik werk zakelijk (3 Google Agenda's) en prive (1 Google Agenda) uitsluitend met Google services voor e-mail en agenda beheer in de cloud.
Vanwege de verschillende zaken moeten zakelijk alle Google accounts los blijven bestaan en moeten uitnodigingen op deze accounts naar klanten etc. zo blijven.
Het is echter wel wenselijk voor mijzelf en directe collega's om in 1 oogopslag te kunnen zien wat mijn agenda is en of er nog lege plekken zijn. Dit is nu echter verspreid over alle agenda's.
Is het mogelijk om afspraken via 1 van de agenda's automatisch te syncen naar alle andere agenda's? Zo hebben ik en mijn collega's in 1 overzicht duidelijk hoe de agenda er uit ziet maar kan ik toch op de juiste bedrijfsnaam uitnodigingen de deur uit doen.
Heeft iemand een idee hoe dit te realiseren?
Gr.