auto update is uitgezet maar kan nergens meer aangezet worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
op me xp pc zijn gebruikers rechten weg somige instalatie,s klagen ook in de hoofd acount geen rechten te hebben auto updates krijg ik niet meer aan hoe los ik dit op

Gebruik de Fix-It tool op deze webpagina om de bestands- en registry-rechtenverdeling weer op orde te brengen.
Lees goed de instructies hoe je het gebruiken kunt/moet.

Tijs.

1. Start > Uitvoeren > typ " cmd " (zonder haakjes)
2. Typ hier " control userpasswords2 " (zonder haakjes)
3. Kijk of je de juiste rechten hebt. Zoals administrator rechten.

Zodra je het rechtenprobleem opgelost hebt, kun je het volgende proberen m.b.t. automatische updates:
1. Kijk eerst goed na of datum + tijd wel goed staan op de computer: Start -> Uitvoeren -> timedate.cpl
2. Download, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
[Je zult enkele meldingen bij het starten krijgen die met Internet Explorer 8 te maken hebben. Die meldingen kunnen voor de volgende instructie genegeerd worden]
a. Klik op Flush SoftwareDistribution. Op de vraag die je krijgt geef Yes (of Ja, wat maar verschijnt).
b. Vink aan: Empty temp folders, Fix Windows Installer en Fix WU/WUAU en druk op Go.
[Even iets van orde: Als je ZoneAlarm (Free) gebruikt, geef die dan vooraf even een Shutdown, want die blokkeert het stoppen van de Cryptografische service (Cryptsvr) in dit reparatieproces.]
Als er in Dial-a-fix verder geen problemen/meldingen plaatsvonden, herstart de computer en kijk dan even na of de instellingen van Automatische Updates staan zoals je wilt en of het ook (weer) werkt.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan