auto. vergrendeling...

Status
Niet open voor verdere reacties.

doyke14

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Berichten
116
hallo..

ik heb een probleempje. Ik ben met mijn computer films aan het downloaden, ik laat de computer dit snachts doen zodat ik overdag nog goede/snelle internet heb. Maar ik heb 2 accounts op mijn computer staan. Zodra hij een tijdje heeft stil gestaan vergendeld hij het account automatisch (meld hij het account af) en download hij de film niet meer.

Nu mijn vraag:
Weet iemand waardoor het komt en hoe ik deze instelling kan veranderen??

Alvast bedankt,
Doy
 
ik weet niet met wel programma je download maar als men laptop vergrendeld wordt blijven men downloads gewoon verder lopen hoor ;)

maar als dat bij jou niet het geval is moet je eens gaan kijken bij je screensaver instellingen en energieinstellingen enzo :thumb:
 
ik download met GrabIt..

maar waar kan ik die screensaver instellingen vinden? configuratie scherm?
 
Grabit...
Ik ken niet veel mensen die dat programma gebruiken maar jij zal het dan wel handig werken vinden zeker :p

ja, het configuratiescherm of als je gewoon op het bureaublad klikt met je rechtermuiskop en dan ga je voor "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" dan zal je wel schermbeveiliging enzo zien...
 
Ja het is een heel handig programma xD maar ik zal is ff gaan zoeken en instellingen veranderen.

alvast bedankt voor zover he!!!
 
alvast graag gedaan XD
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu een andere instelling gedaan;

Beeldscherm uitschakelen na: Nooit
De computer in slaapstand zetten na: Nooit.

Ik ga vanavond kijken of hij het doet:D
 
ja, dat zijn de energieinstellingen maar ik zou ook eens gaan kijken dat je dan geen screensaver hebt ingesteld waar dan ook een vinkjes staat met "aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten"

ps: ik heb nu ook eens grabit geprobeerd maar het lijkt me zo onoverzichtelijk als je iets wil zoeken en de grootte van de bestanden is uitgedrukt in bytes :eek:
 
Je moet de films zoeken via FTD. Dan zet dat programma het in GrabIt. En wat ook handig is, is dat GrabIt zorgt dat alle internet die binnen komt rechtstreeks naar die computer gaat zodat de films sneller gedownload zijn..
Het is wel een hangid programmatje hoor. In ieder geval goed genoeg voor mij :p
 
Je moet de films zoeken via FTD. Dan zet dat programma het in GrabIt. En wat ook handig is, is dat GrabIt zorgt dat alle internet die binnen komt rechtstreeks naar die computer gaat zodat de films sneller gedownload zijn..
Het is wel een hangid programmatje hoor. In ieder geval goed genoeg voor mij :p

ik heb nu grabit en ftd maar het lijkt me toch allemaal niet zo handig :p

grabit valt nog mee maar met ftd vind je al bijna geen resultaten en ik weet al helemaal niet hoe je daar start met iets te donwloaden :p

Ik hou het wel bij men torrents ^^
 
haha je moet iets instellen met je internet provider..
Ik weet zo ook niet hoe het moet dat heeft een vriend van mij gedaan:p sorry anders had ik het wel uitgelegd..
 
het is niets... :p

ik gebruik wel verder mijn torrents ^^
 
Jelpot, kijk hier eens. Alles over het gebruik van nieuwsgroepen.

Oh ja, als ik zo jou vraag lees zou ik eens bij gebruikersaccounts kijken, naar de verschillende instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Jelpot, kijk hier eens. Alles over het gebruik van nieuwsgroepen.

Oh ja, als ik zo jou vraag lees zou ik eens bij gebruikersaccounts kijken, naar de verschillende instellingen.

ik was ook al vergeten dat ik die handleiding had maar nog nooit echt zin gehad om deze door te nemen :p
met die handleiding zal het me waarschijnlijk wel allemaal lukken :thumb:

Ik begrijp wel echter niet waar je naartoe wilt met de gebruikeresaccounts? :confused:
 
Die was niet voor jou bedoeld maar voor doyke14
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan