Autoaanvullen wachtwoord werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Als ik bij het aanmelden bij een website mijn naam en wachwoord heb ingevuld verschijnt de volgende melding:
"Wilt u dat Windows dit wachtwoord opslaat zodat u bij uw volgende bezoek aan deze pagina niet opnieuw hoeft te typen."
Gezien ik dit wil klik ik op Ja. Echter bij mijn volgende bezoek moet ik opnieuw alles intypen.
Bij autoaanvullen binnen internet opties is alles aangevinkt.
Ik gebruik Win XP prof. op een nieuwe laptop waarop nog geen E-mail bericht is binnengekomen en waarop Norton Antivirus is geinstalleerd. In de router (SMC) is een firewall actief. De versie IE is 6.0.

(Gezien in een ander forum op Helpmij.nl gesuggereerd werd dat dit mogelijk door een virus of door een hacker werd veroorzaakt stel ik deze vraag ook in dit forum.)

Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Bedankt, Pieter-Jan.

Wat u even kunt doen, dat is de instellingen van Autoaanvullen bekijken. Klik op Extra/Internet-Opties/tabblad Inhoud/Auto aanvullen.

Groeten,

Pete1800:
- Bij autoaanvullen is alles aangevinkt, vandaar dat ik via een ander forum op deze site hier terecht ben gekomen (zie mijn verhaal)

Gezina:
- Bij het andere forum wordt niet meer op mijn vraag verdergegaan.

Groeten,
Pieter-Jan

Gezina,

OK, sorry dit wist ik niet. Is het ok als ik de andere vraag afsluit en deze open laat? Binnen het andere forum wordt niet meer op de vraag gereageerd en volgens degene die wel reageerde moet het antwoord worden gezocht in de richting van virussen, spyware, hackers, e.d. -> een ander forum dus.

Gr. Pieter-Jan

Geplaatst door PJV
Gezina,

OK, sorry dit wist ik niet. Is het ok als ik de andere vraag afsluit en deze open laat? Binnen het andere forum wordt niet meer op de vraag gereageerd en volgens degene die wel reageerde moet het antwoord worden gezocht in de richting van virussen, spyware, hackers, e.d. -> een ander forum dus.

Gr. Pieter-Jan

Alleen moderators kunnen vragen (topics) (af)sluiten, je kan in je eerdere vraag om nog meer reacties vragen, dan komt dat topic vanzelf weer bovenaan in de nieuwste berichten te staan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan