AutoAanvullen wachtwoorden werk niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJV

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Als ik bij het aanmelden bij een website mijn naam en wachwoord heb ingevuld verschijnt de volgende melding:
AutoAanvullen (titel van alert-venster)
"Wilt u dat Windows dit wachtwoord opslaat zodat u bij uw volgende bezoek aan deze pagina niet opnieuw hoeft te typen."
Gezien ik dit wil klik ik op Ja. Echter bij mijn volgende bezoek moet ik opnieuw alles intypen.
Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen zodat de functie AutoAanvullen wel werkt.

Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Badankt, Pieter-Jan.

Klik boven in Extra. kies Internet Opties, kies tabje Inhoud en vervolgens Auto Aanvullen.
Vink daar aan wat je wenst en klik dan OK.

Grtz
Falco

Het vreemde is dat "Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren" al is aangevinkt. Ik heb als proef nog geprobeert om overal vinkjes bij te zetten maar ook dan werkt het niet??

Nog andere suggesties?

Groet, PJ

Geplaatst door PJV
Het vreemde is dat "Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren" al is aangevinkt. Ik heb als proef nog geprobeert om overal vinkjes bij te zetten maar ook dan werkt het niet??

Nog andere suggesties?

Groet, PJ

Dat is vreemd :eek: . Welke Windows gebruik jij en welke versie IE ?

Is je PC verder "schoon" ? Geen virussen, spyware, trojans, hijackers, etc ??

Falco

Ik gebruik Win XP prof. op een nieuwe laptop waarop nog niet een E-mail bericht is binnengekomen en waarop Norton Antivirus is geinstalleerd. Een virus of iets dergelijks is niet aanwezig. De versie IE is 6.0.
Kan het te maken hebben met internet beveiliginsinstellingen?

Als je zeker weet dat je geen onverlaten op je pc hebt kan je misschien Roboform installeren, volgens gebruikers een harrie-handig programma, gratis.

Bedankt voor de tip. Liever zou ik echter willen weten waarom dit niet werkt, vooral omdat deze functie op mijn desktop computer met exact dezelfde instellingen voor IE wel werkt. Het enige verschil is dat op de desktop Win XP Home is geinstalleerd en op de laptop Win XP Prof. en dat de laptop via een wireless router werkt en de desktop rechtstreeks op de router is aansloten.
Als iemand n.a.v. deze info nog een suggestie heeft zie ik deze graag tegemoet anders zal ik overgaan op het installeren van Roboform.

Gr. PJ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan