autocad 2002 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsdekorver

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2002
Ik heb sinds kort weer een nieuwe computer in huir. Hierop staat Windows XP. Nou wil ik ook op deze computer met Aurtocad 2002 kunnen werken. Op 2000 en 98se doet hij het wel. Alleen met Windows XP krijg ik rare dingen zoals dat het programma uit het niets gewoon afsluit. De computer is twee dagen oud, 4.5Ghz Dell computer. Dus aan 'capabilities' zou het niet liggen. Maar weet iemand iets over Autocad? hoe dit zou kunnen?

ALvast bedankt.,
Niels

eigenschappen

je kunt autocad het beste opnieuw instaleren maar dan moet je eerst naar de setup op de cd even zoeken dan rechtermuisknop klikken eigenschappen dan compabiliteit aanklikken dan kun je een besturingssysteem kiezen (eerst vinkje aanvinken compabiliteitsmodus) en dan toepassen en de setup uitvoeren

ok, ik heb de nieuwe driver geinstalleerd, 4 uur lang blijft alles in orde, maar nu crasht ie weer regelmatig. Echt irritant, maar ja,

weet iemand het??

Hallo nielsdekorver

Ik gebruik ook xp en en autocad 2002 zonder problemen.

Kun je misschien iets meer vertellen wat voor fout meldingen je krijgt.

Een handig hulpmiddeltje is gebruik te maken van
Dr. Wats.

Wat geeft hij aan!

Daarnaast vroeg ik mij af hoe vaak je al autocad 2002 geinstalleerd hebt, het is nmlijk verstandiger om bij het opnieuw install. eerst alles te verwijderen ook binnen het register.

Je moet dan niet alleen zoeken naar autocad maar ook naar alle andere bestanden die door autocad zijn geinstalleerd, zoals autodesk en C-dilla

het is een niew geinstaleerde computer, dus oude files bestonden niet. verder, de fout meldingen zal ik morgen even melden, maar voor de rest heb ik even op andere forums gekeken, en een ding wat mij opviel is dat het vaak voorkwam dat mensen vertelden dat als je niet ADMIN rechten hebt op XP dat er vaak fout meldingen voorkomen, blijkbaar gebruikt het programma een register file die je alleen kunt bewerken met admin rechten.

Weet iemand hier meer van?

Van acad 2000 is het bekend dat je alleen met admin rechten kan werken ivm het wegschrijven naar het register. Lijkt erop dat ze dit tot grote ergenis van netwerkbeheerders nog steeds zo hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan