Ik ben al een tijdje bezig met het programmeren met VBA in Autocad. Nu wil ik graag dat ik de verschillende userforms, binnen in mijn project, kan starten dmv een popupmenu. Dit aanmaken van het popupmenu is me allang gelukt, maar nu wil ik graag dat tijdens het opstarten van AutoCAD deze popupmenu direct wordt geladen in de menubalk. Nu moet ik elke keer eerst nog via de de editor het popupmenu laden.
Ik heb al wel gelezen dat je bij word en/of excel via een simpel code zo'n popupmenu kunt aan laten maken, maar bij AutoCAD werkt dit blijkbaar toch wel iets anders. Bij AutoCAD kun je een namelijk wel het programma laden maar niet runnen.
Ik weet dat ik op deze vraag wel niet zo heel veel respons zal krijgen (ik heb het ook al op andere forums geprobeerd) dus heb je ook maar een klein ideetje geef het dan maar door. Beter iets dan niets.
Alvast bedankt.
Ik heb al wel gelezen dat je bij word en/of excel via een simpel code zo'n popupmenu kunt aan laten maken, maar bij AutoCAD werkt dit blijkbaar toch wel iets anders. Bij AutoCAD kun je een namelijk wel het programma laden maar niet runnen.
Ik weet dat ik op deze vraag wel niet zo heel veel respons zal krijgen (ik heb het ook al op andere forums geprobeerd) dus heb je ook maar een klein ideetje geef het dan maar door. Beter iets dan niets.
Alvast bedankt.