Autoclicker

Status
Niet open voor verdere reacties.

X26

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
143
Ik ben dringend op zoek naar een autoclicker,
ik heb een programma nodig die de bewegingen van mijn muis opneemt en nabootst. heb jij zo'n programma of weet jij een site waar hij staat? plz zet hem hier beneden:)
greetz X26
 
hoor voor het eerst van zon progamma, mag ik vragen waar dit voor gebruikt kan worden. is het voor een schietspel ofzo waar je constant moet klikken?

leon
 
@Wijhelpenjou,

Ik heb de link verwijderd, het lijkt mij een warez site, gezien je allerlei iso's van betaalde programma's kunt downloaden.(als je geregistreerd bent lijkt me) Als gast daar rond kijken, blijven de links onzichtbaar, maar gezien de benamingen een warexz download site.
 
Downloaden

Ja maar je moet ook alle betaalte programmas gratis kunnen downloaden.
 
Ja maar je moet ook alle betaalte programmas gratis kunnen downloaden.
Waarvoor dien je er voor te betalen.:rolleyes:

Verder de berichten over Email/site verzoek verwijderd. Via Helpmij wordt er niet aan meegewerkt om betaalde programma's op een andere manier te verkrijgen.
 
Laatst bewerkt:
Cash

ik bedoel er mee programmas waar je geld voor hoort te betalen. Moet je gewoon gratis kunnen downloaden
 
snap de hele discussie over gratis downloaden wel waar je eigenlijk voor moet betalen. deed t vroeger ook vaak. toch is er veel te zeggen v oor het gewoon kopen van je games/progammas. meestal draaien ze beter (volledig= mp mode met games).

en het ontwikkelen van games kost nu eenmaal miljoenen, die moeten toch opgebracht worden, zou niemand meer kopen dan komen er ook geen nieuwe games meer.

leon
(hoor je al denken; "koop jij ze toch, dan download ik ze." )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan