Autocom Cdp+ Pro Diagnose software voor auto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khadaffie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2015
Berichten
2
Beste mensen,

Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik heb een Autocom Cdp+ Pro. Dit is een diagnose apparaat voor auto's. Ik probeer de software hiervan al enige tijd te installeren, echter helaas zonder resultaat. Het begin van de installatie gaat goed. Daarna moet ik op een gegeven moment "DS150E (new vci) vanuit het bureaublad openen. En dit lukt dus niet. De programma probeert zich wel te openen, maar sluit zich ook weer onmiddelijk af.

Ik heb inmiddels al Adobe Acrobat, Flashplayer, Microsoft Framework en Java gedownload. Ook dit heeft niet het gewenste resultaat gehad.

Wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen?

Met vriendelijke groet,
Ferdie
 
Kun je geen ondersteuning van de fabrikant krijgen?
Kun je daar niet de nieuwste software krijgen?

Gebruik je een Windows versie die compatibel is met de software die je probeert te installeren?
Kun je DS150E (new vci) als administrator openen?
of opstarten in een compatibiliteitsmodes met win xp?

Zomaar wat dingen die me invallen.
 
Dank voor je reactie Kostenzer

Beste Kostenzer,

Dank voor je reactie.

Ik heb meerdere exemplaren van de Autocom software en bij allemaal heb ik hetzelfde probleem.

Ik kan de installatie als administrator uitvoeren maar op het moment dat ik DS150E (new vci) vanuit het bureaublad wil openen gaat het mis.

Mijn computer draaid op Windows 7 Ultimate. Inmiddels mijn hele computer geformateerd en Windows 7 Ultimate opnieuw geïnstalleerd en al het nodige geupdated. Ook heb ik de meest recente versie van Microsoft Framework, Adobe Acrobat Reader, Adobe Flashplayer en Java gedownload. Helaas alles zonder resultaat.
 
Alleen Adobe reader maakt niets uit welke versie je hebt. Ik prefereer foxit reader. Veel minder last van updates.
Ik denk dat je je dan moet melden bij de fabrikant.
Meer dan een herinstallatie kun je niet doen. Of je moet een of ander achtergrond programma nog installeren, maar dat moet uit de beschrijving duidelijk worden.

Ik ken het programma niet.
Maakt het programma via internet ergens contact mee? Ja? Schakel de firewall eens even uit. Eventueel ook de antivirus.
Het moet toch via de usb aangesloten worden?
Probeer eens een andere usb poort?
Zijn de juiste usb drivers voor de Autocom Cdp+ Pro geïnstalleerd?

Ik denk maar hardop in de hoop dat er wat tussen zit wat je kunt gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan