Autocorrectie iPad wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corey

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2012
Berichten
10
Hallo,

Ik heb een probleem op een iPad 2. Die heb ik even geleend tijdens iemands vakantie en ik heb er o.a. wat mee zitten forummen.

Nu is het probleem dat ik telkens als ik een username wil intypen, deze naam in de autocorrectie verschijnt. Dit vind ik zeer ongewenst, omdat de andere gebruikers kunnen zien wat mijn nicknames zijn en zo kunnen achterhalen wie ik ben op forums. Ik heb dus gezocht om de autocorrectie database te deleten, maar dat lukt niet. Ik kan het wel uitzetten, maar zodra je het weer aanzet veschijnt de nick weer.

Ik vind dit echt een issue worden en voel me hevig opgelaten. Bij Firefox kan je de functie "save data in forms" uitzetten en daardoor wordt hij ook echt gedeleted, maar iPad 2, die Safari gebruikt doet dit niet?

Wil helpt me hieruit?

Okee sorry, ik heb niet goed gekeken: http://www.appletips.nl/ios-het-toetsenbordwoordenboek-herstellen/

Wist de goede zoekwoorden niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo kun autocorrectie uitzetten. Ga naar Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - dan zie je Autocorrectie staan dan kun je hem aan en uitzetten.
Bedoel je dit?
 
Bedankt Ruben, maar dat hielp dus niet. Uitzetten van de optie wist de database niet. Maar ik denk dat het al opgelost is (zie link hierboven).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan