Hallo, Ik heb mij office 2003 verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb eerst een back up van mijn autocorrecties gemaakt met "support.dot" en deze later teruggeplaatst. Toen stond er in Word de juiste lijst (met mijn eigen toevoegingen) en in excel alleen de tandaard autocorrecties. Ik heb daarna een wijziging aangebracht in de lijst van Word en met het zoekprogramma alle .acl bestanden opgezocht. Daarna alleen het .acl bestand bewaard met de laatste wijziging (C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Office\MS)1043.acl) en de rest in de prullebak gegooid. Nu staan er in de lijst van Excel alleen nog maar de laatste toevoegingen en zijn alle standaard autocorrecties verdwenen. In Word staan nog wel alle correcties in de lijst, zowel oud als nieuw. De nieuwe toevoegingen die ik in Word maak komen wel in de lijst van Excel en omgekeerd ook. Maar ik wil graag de oude lijst met mijn eigen toevoegingen ook in excel beschikbaar hebben, zonder dat ik ze opnieuw moet invoeren. WIe heeft er een idee? Ans