autocorrectie terugplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijland60

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Hallo, Ik heb mij office 2003 verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik heb eerst een back up van mijn autocorrecties gemaakt met "support.dot" en deze later teruggeplaatst. Toen stond er in Word de juiste lijst (met mijn eigen toevoegingen) en in excel alleen de tandaard autocorrecties. Ik heb daarna een wijziging aangebracht in de lijst van Word en met het zoekprogramma alle .acl bestanden opgezocht. Daarna alleen het .acl bestand bewaard met de laatste wijziging (C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Office\MS)1043.acl) en de rest in de prullebak gegooid. Nu staan er in de lijst van Excel alleen nog maar de laatste toevoegingen en zijn alle standaard autocorrecties verdwenen. In Word staan nog wel alle correcties in de lijst, zowel oud als nieuw. De nieuwe toevoegingen die ik in Word maak komen wel in de lijst van Excel en omgekeerd ook. Maar ik wil graag de oude lijst met mijn eigen toevoegingen ook in excel beschikbaar hebben, zonder dat ik ze opnieuw moet invoeren. WIe heeft er een idee? Ans

Is er iemand die mij kan helpen, of is mijn verhaal niet duidelijk. Ik zit nog steeds met mijn probleem!!!!!!!!!

Eerlijk gezegd is voor mij je verhaal veel te lang en onduidelijk hierdoor,

Schrijf eens duidelijk in kort maar krachtige stappen op wat je wilt doen/gedaan hebt. Zodat wij er wat mee kunnen :)

autocorrectie

Ik zal het proberen kort uit te leggen. Ik heb mijn computer geformateerd (Windows XP), daarna office 2003 er weer opgezet. Ik had mijn autocorrectie opties op een schijfje gezet, met normal.dot en deze weer teruggezet.
Nu heb ik in Word wel de lijst met autocorrecties en in de lijst van Excel e.d.ontbreekt deze.
Als ik een nieuwe autocorrectie toevoeg in Word, dan komt deze wel in de lijst bij Excel.
En omgekeerd ook. Maar de rest ontbreekt in Excel e.d. Ik hoop dat het probleem zo duidelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan