Autodesk Revit 2016 Error bij starten van programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc97

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2016
Berichten
24
Hallo,

Enige dagen heb ik het probleem dat mijn Revit 2016 Student Version bij het opstarten een error aangeeft genaamd "An unrecoverable error has occurred ... no need to recreate recovery files.".
Dit is pas sinds een paar dagen, ik heb het programma amper gebruikt vanwege dat ik een nieuwe laptop had gekocht.

Ik heb mij suf zitten zoeken naar oplossingen, die allemaal niet werken of die niet voor de 2016 versie waren bestemd.
Zoals:
- Logisch, opnieuw opstarten
- deinstalleren en installeren
- herstellen
- alle plugins verwijderen
- andere oplossingen van oudere versies krijg ik bij mij niet voor elkaar (niet erg veel ervaring met dit programma)

Hopelijk heeft een van jullie meesterbreinen een oplossing :)

Alvast bedankt,
Marc
 
Hoi,
Hier ben je al overal geweest?
http://forums.autodesk.com/t5/revit/ct-p/2003
https://knowledge.autodesk.com/supp...ticles/Revit-What-causes-data-corruption.html
https://knowledge.autodesk.com/supp...urred-no-need-to-recreate-recovery-files.html
http://www.cadforum.cz/cadforum_en/...p-an-unrecoverable-error-has-occurred-tip9850
You have probably not installed Revit as a user, but it was installed for you by an Administrator or as a network deployment, and at the same time you are using one of the plug-in applications from Autodesk Apps Exchange.
This problem is caused by improper setting of access priviledges to the "manifest" file, too low user access rights to the file PackageContents.xml created by the Apps Exchange installator. This file is included in all modern add-on applications for Revit.
So it is neccessary to locate all files PackageContents.xml in the path C:\ProgramData\Autodesk\ApplicationPlugins\…\ and check (and probably elevate) their access priviledges for the current user.
Heb je het programma zelf (jouw accountnaam 'gebruiker') geïnstalleerd of iemand anders met administratorrechten? Pas anders de rechten van het Revit.exe bestand e/o PackageContents.xml aan (rechtsklik>eigenschappen>beveiliging enz).
Meer info na reactie.
Geef dan wel aan welk besturingssysteem je hebt en welke rechten jouw account heeft.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vraag is jammer genoeg niet goed beantwoord, wel kan ik zeggen dat het opgelost is. Dat door mijn hele computer te resetten naar fabrieksinstellingen jammer genoeg.
Verder is het daarna wel gelukt.

Nog geen oplossing dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan