autoexec.nt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hoi allemaal,

Ook ik heb problemen met autoexec.nt. Ik probeer smartrestore op te starten op mijn pc maar ik krijg ook de kreet C:\windows\system32\autoexec.nt. Het systeembestand.....enz.
Ik heb op de harde schijf gezocht en dat bestand staat bij mij onder c:\windows\I386
Ik heb het vakje alleen lezen aangevinkt, opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde probleem. Dus maar het bestand gedownload, gekopieerd naar c:\windows\system32, weer alleen lezen aangevinkt, opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde probleem. Wat kan ik nu verder nog doen. Ik heb dat programma smartrestore echt nodig (daar staat de software die al op mijn pc geinstalleerd was, windows xp e.d.).
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Sheera

thnxx

Yess het is gelukt, bedankt Nanette
Groetjes Sheera :thumb:

Ik snap niet!

Bij windows\systeems32\autoexec.nt moet zijn.

Ik mis autoexec.nt.

Ik was autoexec.nt kopieren naar windows\systeems32.
Na opstarten is autoexec.nt weer weg en ik moet weer autoexec.nt kopieren en plakken!

Hoe moet ik autoexec.nt in windows\systems32 vast instellen?

G. H.

Hoi Godert,

Probeer XP_FIX.exe eens. Even naar beneden scrollen, downloaden naar bv je bureaublad en dan dubbelklikken.

Probeer XP_FIX.exe eens. Even naar beneden scrollen, downloaden naar bv je bureaublad en dan dubbelklikken.

Ik heb gedaan en het helpt niet!

Andere manier?

G. Huisman

Het lukt mij erg goed!

Ik was eerts de autoexec.nt uit internet kopieren en dan in windows\systeem32 plakken.

autoexec.nt eigenschappen kies en dan alleen lezen en
achrief vinkje.

Dan ben je klaar!

Het werkt perfect!

G. H.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan