• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

autofilter in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

uittien

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2002
Bij gebruik van "autofilter" geeft het rolmenu een onvolledige opsomming. In de betreffende kolom komen familienmamen voor als: Ebbenhorst, Eck en Edelenbos. In het rolmenu is echter de eerste met de letter E de naam Eeren.
Wat gaat er fout?

mvrgr
K.Chr. Uittien

Beste Uittien,

Kan 2 dingen bedenken:

Een lege rij in je tabel. Daar houdt de filter dan op.
Meer dan 1000 unieke items. De filter laat er niet meer zien dat dan.

Is dit het niet, upload dan een gezipt bestandje, maar dan wel zonder gevoelige info.

Richard

Misschien een spatie tussen E en eren??
Type de naam nog eens opnieuw.

Mvg

Piet

Beste Uittien,

Kan 2 dingen bedenken:

Een lege rij in je tabel. Daar houdt de filter dan op.
Meer dan 1000 unieke items. De filter laat er niet meer zien dat dan.

Is dit het niet, upload dan een gezipt bestandje, maar dan wel zonder gevoelige info.

Richard

Bedankt voor je reactie.
De tabel bevat ruim 23.000 regels. Kan dat de oorzaak zijn?
Gezipt is het bestand meer dan 1,1 Mb. Wil de e-mailserver wel zoiets accepteren?

mvrgr
Uittien

Misschien een spatie tussen E en eren??
Type de naam nog eens opnieuw.

Mvg

Piet

Dat was het eerste waaraan ik dacht. Uit de volgende reactie begrijp ik dat de grootte van een tabel gelimiteerd is.

mvrgr
Uittien

Dat was het eerste waaraan ik dacht. Uit de volgende reactie begrijp ik dat de grootte van een tabel gelimiteerd is.

mvrgr
Uittien

Klopt. De vraag mag dan op opgelost komen. Tenzij je nog iets wil weten natuurlijk ;)

Start dan maar een nieuwe vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan