• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

AutoFilter middels macro-selectievakjes binnen beeldschermbereik krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal,

Ik heb een registratiesysteem op jaarbasis die ik nogal eens raadpleeg. Hiervoor heb ik buiten bereik van mijn beeldschermformaat een aantal kolommen die ik middels AutoFilter kan selecteren. Kan ik deze ook bínnen beeldschermbereik krijgen?
Ik heb geprobeerd selectievakjes te plaatsen uit een UserForm maar dat lukt niet.
Weet iemand een oplossing?

GRTZ fun_surfer.

Bijlagen

Hallo,

Is het een idee om je scherm te splitsen ? (VENSTER - SPLITSEN)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hoi Roncancio,

Sorry voor de late reactie, moest weg voor m'n werk :o
Dit is weer geheel nieuw voor mij, kan dit ook in het voorbeeld van mij? Ik heb de filterkolommen namelijk allemaal rechts van de datakolommen staan...

Hoi Roncancio,

Sorry voor de late reactie, moest weg voor m'n werk :o
Dit is weer geheel nieuw voor mij, kan dit ook in het voorbeeld van mij? Ik heb de filterkolommen namelijk allemaal rechts van de datakolommen staan...

Het kan wel in je bestand maar wat je ook wellicht kan doen is de breedte van de kolommen M t/m Z aanpassen want het lijkt erop dat daar ook nog winst te halen is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hoi Roncancio,

De kolommen M t/m Z heb ik samengevoegd, hier staan mijn activiteiten in, die kolom staat vrij vaak (zeg maar bijna altijd) helemaal vol. Is het een idee om die filterkolommen onder of boven de data te zetten?

TNX voor het helpen, groeten Art. ;)

Is het een idee om die filterkolommen onder of boven de data te zetten?

Nee, want dan zijn het geen filters meer voor de kolommen.

Op mijn pc kan ik het op 50% zetten om het op het hele scherm te krijgen en ik kan het nog steeds lezen, maar dat is voor een ieder weer anders.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Okéé, jammer. Welke resolutie heb je wel niet dan?! Ik kan hem niet lager zetten dan 80 % wil ik het nog kunnen lezen.
Ik probeer dat venster splitsen en mocht ik er daar niet mee uit komen laat ik ze wel buiten beeld, kenteken is de belangrijkste en die heb ik als enige wel in beeld; de andere zal ik niet zo heel erg veel gaan gebruiken. Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Groeten,

Art.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan