autoherstel in Word XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Weet iemand uitgebreide informatie te vinden over Autoherstel-bestanden in Word. Ik kom er niet achter hoe het precies werkt. Gebruikers klagen over het feit dat wannneer PC's vastlopen er geen autoherstel bestand is. Misschien met wat meer achtergrondinfo wordt één en ander duidelijk.

Bedankt vast.

Heb je de optie om autoherstelbestanden te bewaren wel aanstaan? Ik heb zelf de Engelse versie, dus de termen kunnen iets afwijken, maar ga naar extra/opties/bewaren en zet een vinkje bij 'bewaar autoherstel-informatie elke ... minuten.'

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het zeker aanstaan. Ik weet nu ook dat pas bij een wijziging in een document er na x-minuten een autoherstel-bestand wordt gemaakt. Ik zocht gewoon wat meer informatie dan de help in Word.

Hai, :D

Weet niet precies wat je wilt meten maar:

* Zoals hier boven staat kun je in de opties aangeven om de hoeveel minuten er informatie wordt opgeslagen.

* Het autoherstelbestand wordt dus ook pas na 15 minuten aangemaakt (als dit zo staat aangegeven) en daarna na 15 minuten weer geupdate (Gesaved)

* Gebeurd er dus voor die 15 minuten iets met Word (Crash) dan is er dus geen autoherstelbestand aangemaakt. (en dat zal waarschijnlijk het geval zijn bij die mensen die wat kwijt zijn)

* Het pad waar die bestanden staan kun je zien in: menu Extra en vervolgens op het tabblad Bestandslocaties. (Klik in het vak Bestandstypen op AutoHerstel-bestanden)

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel! :thumb:

even nog een vraag
nu start Word de 1e keer op met de hersteldocumenten
hoe kom ik daar vanaf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan