Automated process detected ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rchood

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo,

Bij gebruik van het e-mail programma incredimail krijg ik de volgende foutmelding:
automated process detected unsolicite content 552.5.2.0k141d07D1u1H8d04k1L3S.

Ik gebruik en laptop met Windows Vista Ultimate x64 en chello.
Als ik gebruik maak van Microsoft Office Outlook of van de webmail heb ik hier geen last van.

Ik heb getest met verschillenden e-mails maar zelf een e-mail met in het onderwerp en in het bericht alleen "test" komt er niet doorheen.

Nu lijkt het mij dat het moet liggen aan incredimail maar ik heb alle instellingen van incredimail vergeleken met die van Microsoft Office Outlook maar die staan hetzelfde ingesteld.

Heeft iemand een oplossing?

Kan zijn omdat Incredimail allerlei tierelantijnen toevoegd aan e-mails, die wellicht door de ontvangen mailserver niet worden geaccepteerd ("Unsollicited content").
Je zou kunnen proberen om in Incredimail alle tierelantijnen uit te zetten, zodat er alleen basis (html-)mailtjes worden gestuurd. Misschien worden die wél geaccepteerd door de mailserver van Chello.

Tijs.

Dit heb ik jammer genoeg ook al geprobeerd maar dan wordt die nog niet geaccepteerd.

Dan weet ik het niet, en komen hopelijk anderen nog met tips.

Tijs.

Tsja, enige wat ik me kan bedenken is een mailtje sturen naar UPC/Chello helpdesk met de inhoud van zo'n recent geweigerd mailtje. Nu verwacht ik niet dat UPC zal zeggen dat ze incredimail ondersteunen, maar misschien krijg je daar iemand zover om er even in te duiken.

Ik raad je dus aan om nog een keer zo'n mailtje te genereren, zodat je zo'n terugmelding krijgt over unsolicited content, en dan de terugmelding te sturen naar de helpdesk van UPC.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan