Automatich aan vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
8
Automatich aan vullen werkt niet,alles aan gevinkt in opties ,inhoud web adressen,formulieren,gebruiksvragen om ww op te slaan maar het niets, alles werkt op de balk van de explorer maar autofill niet,ik denk dat hij geactiveerd moet worden, maar hoe ,
kunt u mij aub helpen om dit optelossen,of moet er een setup van explorer gedaan worden
ik heb vista premium op de pc.
Mvrg Bastiaan:
 
Laatst bewerkt:
Automatich aan vullen werkt niet,alles aan gevinkt in opties ,inhoud web adressen,formulieren,gebruiksvragen om ww op te slaan maar het niets, alles werkt op de balk van de explorer maar autofill niet,ik denk dat hij geactiveerd moet worden, maar hoe ,
kunt u mij aub helpen om dit optelossen,of moet er een setup van explorer gedaan worden
ik heb vista premium op de pc.
Mvrg Bastiaan:

originele windows? groote voor internet bestanden niet op 1 mb en die vol ? raar iets
 
Heb je ook niet een of ander cleaner programma draaien die telkens je bezochte adressen weer opruimt?
 
Nee dat is alle maal verwijderd.
Wat er moet gebeuren is de exlporer er af en op nieuw in stalleren dat kon ik wel met M.E
maar hoe met Vista dat weet ik niet,ik begreep dat het de beste oplossing is,maar waal ik explorer voor vista van daan en hoe verwijder ik dan de oude?
Bastiaan:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan