Zal het probleem een beetje proberen te schetsen. Heb dus één groot excel bestand met formules. Maandelijks of twee maandelijks krijg ik van bedrijven verschillende input binnen met data. Dat zijn een 8tal verschillende excel bestanden.
Wanneer we terug naar dat excel bestand gaan, dan "zou" er moeten automatisch iets ingevuld worden.
Nu wordt er nog manueel naar die 8verschillende bestanden gegaan en dan wordt de data overgenomen: Bijvoorbeeld: "Machine xyz" (kolom B), "Aantal x" (Kolom C). Bestaat er een oplossing om die 8 excel bestanden tezamen te voegen en dan via een combobox?,lookupfield? naar dat ene bestand te gaan (die 8 excel bladen tezamen) en via een keuze van het juiste veld automatische de geselecteerde rij in kolom B en C en te vullen?
Wie weet een oplossing?
Wanneer we terug naar dat excel bestand gaan, dan "zou" er moeten automatisch iets ingevuld worden.
Nu wordt er nog manueel naar die 8verschillende bestanden gegaan en dan wordt de data overgenomen: Bijvoorbeeld: "Machine xyz" (kolom B), "Aantal x" (Kolom C). Bestaat er een oplossing om die 8 excel bestanden tezamen te voegen en dan via een combobox?,lookupfield? naar dat ene bestand te gaan (die 8 excel bladen tezamen) en via een keuze van het juiste veld automatische de geselecteerde rij in kolom B en C en te vullen?
Wie weet een oplossing?