automatisch aangepaste kalender op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

leyton

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo samen,

Via de site site van mijn zaak kunnen mensen een boeking ingeven voor het reserveren van een bingomachine.

Dit gaat via mail en deze kreeg ik dan in mijn inbox, waarna ik de datum toevoeg bij verhuurd op mijn site.

Nu is in de loop van tijd het succes van verhuur zo hoog dat ik bijna dagelijks mijn site dien aan te passen. Dit neemt natuurlijk wat tijd in beslag en moet worden gedaan, anders zijn de data niet up to date wat tot dubbele boeking kan leiden.

Nu is mijn vraag of zoiets bestaat dat de kalender automatisch wordt aangepast.

Bv: Mr janssens boek een bingo op 12 december. wanneer hij deze verstuurd, de kalender automatisch aangeeft dat deze dag niet meer beschikbaar is.

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Welk pakket gebruik je voor je website: Joomla, WordPress, HTML Editor, ....?
Misschien is er namelijk wel een plugin beschikbaar die dit voor je doet!

En je moet natuurlijk zelf nog wel goedkeuren of de persoon wel of niet de Bingo machine kan huren op die datum neem ik aan ;)

Hmm en dat ze ook automatisch kunnen betalen met iDEAL, PayPal, Bankoverschijving en hun gegevens kunnen invoeren is ook al geregeld? Dat kan er namelijk ook bij in als dat niet al zo is.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn website gemaakt met frontpage.

Wanneer de datum vrij is spreekt het vanzelf dat er boeking kan worden gedaan. wanneer deze bv rood kleurt, wil dit zeggen dat hij reeds gereserveerd is.

Betalingsfaciliteiten zijn niet nodig via de website. Dit wordt geregeld bij afhaling van het toestel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan wel maar daar zal enige code achter zitten, je moet dan een datum selector toevoegen met een database erachter, dat is waarschijnlijk de beste oplossin maar daar zul je wel de nodige tijd in moeten steken (of iemand vinden die het voor je wil doen)

Hallo samen,

Ik probeer mijn vraag nog even onder de aandacht te krijgen om alsnog een gepaste oplossing te vinden voor mijn probleem.

Er was reeds een vraag geweest met welk programma ik mijn site had gemaakt en ik had frontpage geantwoord, maar dit was van mijn vorige site nu werk ik met studio webdesign. misschien dat daar meer mogelijkheden mee zijn.

alvast bedankt voor de eventuele interesse en reactie op mijn vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan