• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch aanmaken nieuw werkblad - sjabloon + gegevensovername - bij nieuw record

Status
Niet open voor verdere reacties.

EllenDehaes

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2018
Berichten
9
Beste,

Ik heb nog een bijkomende vraag over een topic dat reeds afgesloten is op het forum.
Namelijk: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...isch-nieuw-werkblad-aanmaken-bij-nieuw-record

Ik heb de code die in dit topic gemaakt werd toegevoegd en deze werkt prima.

Ik zou echter graag het volgende nog willen bekomen, indien het technisch mogelijk is:

1) Dat het tabblad dat nieuw aangemaakt wordt een sjabloon / template is
2) dat het sjabloon automatisch aangevuld wordt vanuit de kolommen die ingevuld zijn achter de individuele record (nl. kolom K t.e.m. kolom AO). Een deel van deze kolommen bestaat uit een vrij in te geven veld, anderen bestaan uit een keuzemenu met meerdere te selecteren opties.

Is dit te verwezenlijken?

reden: Wij moeten immers vanuit de nieuwe Europese wetgeving een register bijhouden van digitale verwerkingsactiviteiten met persoonsgegevens. In de kolommen (K-AO) duiden we alle info m.b.t. die verwerkingsactiviteit aan. Maar deze moet daarnaast opgenomen worden in een individuele fiche per activiteit. Het is om de fiches automatisch aan te laten maken.
Het gaat hierbij om +500 activiteiten en dus ook +500 fiches, wel allen met dezelfde opmaak.

Hartelijk bedankt om mijn vraag te willen bekijken.

Met vriendelijke groeten,
Ellen Dehaes
kwaliteitscoördinator
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan