Automatisch Aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webstudios

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2004
Ik ben opzoek naar een syteem , daar moet je een subdomein kunnen invullen, een email adres wat je wil bijv jouwemail@jouwdomein.nl , dattie dat dan automatisch aanmaakt en direct naar de databse geschreven word, hij moet er dan ook direct hosting van 10 mb aan schakelen, hij moet de inloggegevens sturen naar het email adres wattie al had, bijvoorbeeld s_tef@boukoul.nl , admin is niet nodig, als ik wat moet wijzigen kan ik dat in de databse deon. Wie kan er aankomen of wil het maken, jullie zullen we l zeggen, maak dat zelf, maar ik kan het niet, wil het niemand maken heb ik peg

Het maken vóór jou begin ik niet aan .. en gebruik eens wat leestekens en enters ofzo? :rolleyes:

Dit is geen klein script waar je om vraagt en ik denk niet dat je iemand zo gek krijgt om dit voor jou te maken...zeker niet gratis.
Mag ik je er trouwens even aan herinneren dat dit al je zoveelste post is waarin je om een script vraagt, waarvoor je zelf weer geen moeite wil doen. En dan kun je wel smoesjes gebruiken van 'ik kan geen engels' en 'ik kan geen php' maar je hebt een stel hersens (ga ik vanuit) en hersens kunnen leren.

Succes ermee...

ik had al gezegd dat als jullie het niet willen dat ik dan pech heb, en ik ga nu proberen php te leren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan