Automatisch aanmelden in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
380
Hoi,

Ik heb bergen topics bekeken, maar ze gaven geen van alle het antwoord.

Ik heb het volgende probleem. Als ik nu opstart krijg ik het aanmeld venster met alleen mijn icoon erop. Waar ik dan op moet klikken zodat windows aanmeld op mijn naam. Dit was automatisch. Hoe krijg ik het zelf klikken nu weer terug op automatisch.

Greetz,

Rolf
 
start> uitvoeren> control userpasswords2 [enter], automatisch aanmelden aanvinken na op de gebruiker te klikken voor wie dit moet gelden.
 
Heb ik sinds gisteren ook opeens last van. Volg dit onderwerp met belangstelling, want ik weet het antwoord ook niet.
Zal wel ergens een ***lig vinkje zijn.
 
start> uitvoeren> control userpasswords2 [enter], automatisch aanmelden aanvinken na op de gebruiker te klikken voor wie dit moet gelden.

Dit gedaan en zag er iets anders uit bij mij. Vond alleen een vreemde gebruiker ASPNET. Deze verwijderd en nu start die weer automatisch op.
Okidokie.
 
Ja, Ik heb ook die ASPNET weggegooid en nu is het probleem ook over.

Nu is er weer een vraag, waar komt die ASPNET account vandaan?? Waarbij word dat geïnstalleerd.

Bij XP kan kan ik nergens trouwens een automatisch aanmelden vinkje vinden. Vroeger in 98 zat dat in Netwerkomgeving dan moest je hem op windows aanmelding zetten.
 
Ik heb het vermoeden dat die ASPnet gebruiker bij een windowsupdate meekomt.

Heb hem ook eens gehad bij een w2k systeem die ik volledig had geupdated
 
ASPNET komt idd uit een windows update:

Microsoft .NET Framework versie 1.1

kan niet echt kwaad trouwens die gebruiker, die zal wel ergens voor nodig zijn volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan