automatisch aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

VeGeTtO

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
hai...

k heb net adsl genomen...maar k moet telkens zelf verbinden...bij chello hoefde dat niet...daar ging het vanzelf....hoe kan ik het zo krijgen dat mijn internet meteen tijdens het open zich verbind???

Volgens mij kan dat niet...kan d8 ik alleen bij Kabel en niet bij ADLS, maar ik kan er naast zitte

Hier werkt het goed met ADSL. Zodra er iets start dat verbinding wil, wordt die automatisch gemaakt. Dat kan je gewoon instellen in je verbinding (vergelijkbaar met het instellen van een modem of ISDN verbinding) NB ik zit bij Maxstream van KPN. Hb je je goede verbinding ingesteld in IE?

Ja dat kan maar hij bedoelt dat zodra de computer opgestart is je verbinding heb, maar dit kan met ADSL volgens mij niet

weet je misschien waar/welke instellingen moet veranderen...

Geplaatst door Jappie-zland
Ja dat kan maar hij bedoelt dat zodra de computer opgestart is je verbinding heb, maar dit kan met ADSL volgens mij niet
Dan zet je je verbinding toch gewoon bij Opstarten (lijkt me niet echt nuttig trouwens).

Instellen van het automatisch verbinding maken in IE:

Extra/Internet Opties/Tabblad Verbindingen. Selecteer de ADSL verbinding en klik op Instellingen. Klik op het volgende scherm op Eigenschappen. Klik op het tabblad Beveiliging en vink "Automatisch een verbinding maken" aan (zorg er wel voor dat je wachtwoord ook is ingevuld).

NB Je kan er ook via Start instellingen en Inbelnetwerk komen.

hey als ik op eigenschappen druk dan komt er een scherm met internet verbinding-wizard en nog wat....

Geplaatst door VeGeTtO
hey als ik op eigenschappen druk dan komt er een scherm met internet verbinding-wizard en nog wat....
Ik denk dat je per ongeluk op toevoegen hebt geklikt.

jah k zie het nu....k drukde op de verkeerde eigenschappen...nu ff proberen of het lukt..

Geplaatst door Jappie-zland

Waarom niet ?
Kazaa bijv gaat gelijk downloaden
Ik weet niet of Kazaa ook zelf de verbinding maakt als ik Kazaa opstart. Ik laat overigens Kazaa nooit automatisch opstarten, ik hou dat liever zelf in de hand.

hey...k kan automatisch verbinding maken niet aan vinken....het staat in het grijs.... :confused:

jaa....die vul je toch in bij het eerste venster dat je krijgt....voordat je op eigenschappen drukt...

Op het tabblad beveiliging staat ie nog een keer als het goed is. Hij moet het wacht woord namelijk onthouden anders kan hij nooit automatisch verbinding maken.

jah hij staat ook op die tabblad van beveiliging maar k kan nog steeds niet aanvinken.....maaruhh onder w8woord staat ook iets met domein..moet ik daar iets mee doen???

Domein is bij mij leeg!

Als je handmatig verbinding maakt kan je het op dat scherm ook opgeven. Zie bijlage.

Bijlagen

• verbinding.jpg
    verbinding.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 28
bij mij is dat niet zo...k zal je ff een screenshot geven...k zie die opties wel maar kan ze ni aanvinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan