Automatisch aanvullen lukt steeds niet na herstart Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

video

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2012
Beste mensen,

Ik las een andere topic over dit onderwerp maar ben er nog niet helemaal uit. Een kennis van mij
gebruikt Outlook 2010 en heeft onlangs wat bestanden verwijderd. Het gevolg hiervan is dat als
hij een e-mailadres in het vakje AAN wil invullen volstaat vaak één letter om het juiste adres in beeld
te krijgen. Kennis verstuurd mailtjes en kan tijdens deze sessie bij Aan gewoon automatisch
aanvullen gebruiken echter alleen van de e-mailadressen die hij tijdens die sessie heeft gebruikt.
Zodra hij Outlook sluit en weer opstart blijft het AAN-vakje leeg en reageert niet op het
intoetsen van een letter(s). Dus moet hij steeds weer alle e-mailadressen opnieuw intypen.

Ik hoor graag mogelijke oplossingen. Hiervoor alvast mijn hartelijk dank.

Video

Hallo video. Kennelijk is er iets beschadigd. Lees eens door, het is wel engels. .PST bestand. De onderste is voor outlook 2010. Doorloop de stappen. Proberen kun jet altijd. ;)

Klikje

Hallo,

Dank voor je snelle reactie. Ga er mee aan de slag.

Helaas, niet gelukt. Nog andere oplossingen denkbaar?

Ik hoor graag.

Groet,
Video

Is dit mogelijk kan dit bij jou, we proberen weer he.
- ga in Outlook boven links naar het menu "Bestand", kies "Opties"
- kies in de linkerlijst "E-Mail" en ga in het rechtergedeelte naar "Berichten verzenden"
- zorg dat de optie "Lijst voor automatisch aanvullen gebruiken voor suggesties van namen."
- druk op OK en herstart Outlook. Kan even duren.;)

Het is wat he. Bekijk eens de invoegtoepassing in Outlook. Wellicht werkt er eentje tegen. Je kunt ze uitschakelen in Bestand, dan Opties dan Invoegtoepassingen, linker kolom, Start onderin.

Ok, moet even contact zoeken met m'n kennis. gaat even duren denk ik.

Je hoort weer.

Dank
video

Kennis gaat een nieuwe installatie doen. In ieder geval dank voor de adviezen.

Groet,
Videio

Oh oke dat is natuurlijk wel de snelste uiteindelijk. Jij ook bedankt voor het terug melden. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan