Automatisch aanvullen Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
In Outlook zit standaard de functie dat onder het AAN: veld als je een naam invult die je al eens ingevult hebt deze automatisch aangevult wordt.

Dit gebeurt dus ook voor namen die je fout invult......

Waar slaat Outlook deze automatisch aanvullingen op?

Alvast bedankt,

Gijs

Ik heb ondertussen ook al wat liggen zoeken, mijn conclusie:

Het bestand dat deze emailadressen opslaat is te wijzigen. Hier zijn programma’s voor, waar je voor moet betalen.

Je kunt het bestand echter ook gewoon weggooien. Dit verwijdert dan alle adressen uit de ‘automatisch aanvullen’ cache.
Het bestand wordt vervolgens de volgende keer dat je een emailadres invoert opnieuw aangemaakt en begint weer opnieuw met het opslaan van alle adressen waar een mail naar verstuurd wordt.

Het bestand dat deze emailadressen opslaat heet:
‘Outlook.nk2’.

Dit is te vinden in de map:
‘C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.nk2’

Toch bedankt beide...

Velpzuid: Dat werkt alleen voor de webadressen in IE zelf.

Hoe werkt het nou want ik kan het niet terug vinden???

Zoek de onderstaand file eens

‘C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.nk2’ die kan je verwijderen

Verwijderen? waarom ik zoek juist de lijst van adressen die niet in de normale contactlijsten staan verwerkt.

Je wordt steeds onduidelijker, begrijp echt niets meer van wat je zegt.

Outlook.nk2 is dus het bestaand wat het auto-aanvullen doet. als je dat niet meer wilt kan je dat verwijderen, maar is dus niet je adresboek.

Maar dat is niet mijn vraag.

De vraag is dat ik een adres probeer op te zoeken die NIET in het contactlijstadres zit. Wanneer je dus bijvoorbeeld Jansen indrukt krijg je vanzelf die Jansen in beeld ook al zit ie niet in je lijst. Nou en die onzichtbare lijst zoek ik.

Die lijst wordt dus opgeslagen in het bestand outlook.nk2.

Zoek eens op Google naar nk2 editor. Of iets dergelijks. Er zijn programma's voor het bewerken van dit type bestanden maar de meeste dien je voor te betalen.

Bijzonder vreemd dat niet niet gewoon met Outlook kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan