Automatisch aanvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

malawi

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo

Ik heb een probleem en kom er helemaal niet meer uit. heb bestand als bijlagebijgevoegd. Ik kan in de invierveld met keuze lijst niet voor elkaar krijgen dat wanneer ik de eerste letter in tik direkt autoaanvulling krijg. Maak ik een veld aan, werkt het. Maar als is het databestand meer opnieuw opstart, dan kent hij de reeds ingevoerde items niet meer terwijl het er toch in staat. graag zou ik zien dat het data bestand kan worden aangepast zodat ik een werkend geheel krijg.

Bijvoorbaat harstikke bedankt.

malawi

Bijlagen

Ik snap je probleem niet; de keuzelijsten doen het zoals je zou verwachten met de instelling <Autouitbreiden> op <Ja>.

Als ik het via een lijst doe gaat het wel goed. Maar als ik een keuzemenu gebruik vanuit een tabel. Zie aanvraag formulier o.a werklokatie. Deze staat wel op uitbreiden "Ja" Dat is mijn probleem. Probeer het maar eens. Hier heb ik geen auto aanvulling. Als ik zwolle in tik kent hij het niet. Kan ik alleen zwolle selecteren.

Malawi.

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd, en hij doet het. Al moet ik er wel bij zeggen, de eerste keer inderdaad niet. Ik heb er daarna een nieuwe keuzelijst naastgezet op basis van de dezelfde tabel en instellingen, en die deed het prima, waarna de oorspronkelijke keuzelijst het ook ineens goed deed.... Dus probeer dat eens: de niet-werkende verwijderen, en hem nog een keer maken.

Ik heb dit nogmaals geprobeerd maar telkens als ik het bestand afsluit, en later weer opstart hep ik weer hetzelfde probleem. Dit geld ook voor de andere keuzelijsten met invoervak van uit een tabel. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Probeer het bestand maar een paar keer af te sluiten en daarna weer proberen. Zul je zien dat het niet meer goed werkt. Deze data baseheb ik al helemaal schoon opnieuw gemaakt nmaar het probleem blijft
Ik heb een bestaande database waar ik al een pos mee werk en daar heb ik het niet mee. Heb hier ook al uit gecopieerd en aangepast maar weer hetzelfde probleem.

Graag advies.

Malawi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan