• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatisch afbeelding plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
is het mogelijk dat er in cel A4 een afbeelding verschijnt als ik in Cel E3 getal 50 invult en als ik getal 75 in vult een andere afbeelding verschijnt. Geen idee of dit mogelijk is.

En waar moeten die afbeeldingen vandaan worden gehaald?

Ja geen idee heb vermoeden dat ik afbeeldingen in een blad neer zet.En dat ze daar dan vandaan gehaald kunnen worden.

Ik stel die vraag omdat er meerdere mogelijkheden zijn.
Van schijf of van een ander blad.
Krijg eerst duidelijk wat je bedoeling is omdat die 2 manieren totaal van code verschillen.

Ik heb dus nu een blad gemaakt in de werkmap genaamd objecten daar heb ik 5 verschillende simpele afbeeldingen gezet 5 rechthoeken van verschillende afmetingen. 1 hoort bijvoorbeeld bij 50 de andere hoort bij 75. Dus als ik nu in E3 50 invult komt er in A4 een bijbehorend rechthoekje in te staan.
alvast bedankt.

Da's mooi, maar dan zou het ook handig zijn als je dat documentje hier plaatst.

Hierbij het bestandje. Had ik niet op mobiel staan vandaar niet erbij geplaatst.
Alvast bedankt.

Bijlagen

Zoiets?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan