automatisch afmelden dan weer aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheepnl

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Berichten
6
ik heb al een paar maanden last van myn msn. Ik kan me wel gewoon aanmelde of aanmelden. maar op een gegeven moment gaat hij steeds zichzelf afmelden en dan na een aantal seconde weer vanzelf aanmelden. Ik heb al vaker op internet gezocht naar het probleem maar ik kon helemaal niets erover vinden. heeft misschien iemand van jullie een idee waar het probleem aan ligt? misschien heeft het wel met de verbinding te maken maar dat denk ik niet. weet niet precies wat voor soort verbinding ik heb. heb versie 8.0 volgens my. Maar by versie 7.5 had ik daar ook al last van. Ik had eerst ook Plus maar daar kreeg je CID Spam van dus ik heb die maar niet meer geactiveerd. ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat iemand hier snel een oplossing voor weet of heeft gevonden.

Alvast bedankt,

Sheepnl
 
msn of zoals het tegenwoordig heet wlm heeft wel vaker kuren !

weinig aan te doen en zoals je zelf al aangeeft je word automatisch ook wel weer aangemeld die enkele keer dat het gebeurd
 
klopt ook, maar dat is niet een enkele keer maar heel vaak. Zijn daar oplossing voor? of hebben er niet zoveel mensen last van.
 
Waarschijnlijk zijn het verbindingsproblemen die zich voordoen met de masterserver van WLM.

Maar je kunt tóch proberen om WLM opnieuw te installeren.
Misschien zijn je problemen hierna verholpen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan