Automatisch afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Hallo,

Ik heb een usb stick van (niet lachen) 64 MB (ja ik weet wat MB is...)
Daarop heb ik een aantal programma's en een .exe die die programma's kan uitvoeren.
Nu wil ik graag dat als ik de usb in de pc stop het autorun.exe bestand word gestart.

Tot nu toe heb ik een Autorun.inf bestand gemaakt met daarin code om autorun.exe te starten.
Tot nu toe krijg ik gewoon het Windows scherm automatisch afspelen...
Ik draai Windows 7 Home Premium op een 64 BITS pc, maakt dit wat uit?

Gr.

Toevoeging

Ik heb het nu zover gekregen dat het usb pictogrammetje al het .ico bestand gebruikt wat ik wil, nu moet de autorun.exe nog werken.
Iemand?

Beste ...,

Kun je niet bovenaan in het venster automatisch afspelen klikken op autorun.exe uitvoeren? En kan je dan niet klikken op deze actie onthouden. Of zie je zelfs autorun.exe uitvoeren niet staan?

Beste ...,

Kun je niet bovenaan in het venster automatisch afspelen klikken op autorun.exe uitvoeren? En kan je dan niet klikken op deze actie onthouden. Of zie je zelfs autorun.exe uitvoeren niet staan?

Ik zie geen autorun link staan, om de een of andere reden snapt de stick wel dat het .ico bestand moet worden geladen en dat laat hij ook zien. Echter, hij laat niks weten van autorun.exe...

Hallo, is je probleem al opgelost? Ik heb namelijk precies hetzelfde, wanneer ik een CD/of USB stick insert krijg ik geen automatisch afspelen menu. terwijl dit we in mijn instellingen aan staat

Het is niet de bedoeling te reageren in een ouder topic, deze stamt uit 2010 en kan dus met rust gelaten worden. Om die reden zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan