Hallo,
Ik hoop dat ik in het juiste sub-forum zit maar ik wist absoluut niet waar ik dit probleem moest plaatsten, ik weet namelijk echt niet waar ik het moet zoeken
.
Het probleem:
Er is een applicatie op de achtergrond aan het draaien die precies elk half uur een soort van alt-tab veroorzaakt.
Als ik bijvoorbeeld een spel aan het spelen ben dan switcht het beeld elk half uur terug naar het bureaublad.
Het spel blijft wel gewoon draaien maar dan elke keer moet ik het dus opnieuw activeren.
Heel erg vervelend, om gefrustreerd van te worden.
Het komt bij meerdere spellen voor en ook in windows zelf merk ik het.
Als ik bijvoorbeeld op een internet pagina aan het scrollen ben dan komt er eigenlijk een onzichtbaar programma naar boven zodat ik eerst ergens moet klikken om weer verder te kunnen scrollen.
Sorry voor mijn vage uitleg maar ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven
Mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Groeten Timo
Ik hoop dat ik in het juiste sub-forum zit maar ik wist absoluut niet waar ik dit probleem moest plaatsten, ik weet namelijk echt niet waar ik het moet zoeken

Het probleem:
Er is een applicatie op de achtergrond aan het draaien die precies elk half uur een soort van alt-tab veroorzaakt.
Als ik bijvoorbeeld een spel aan het spelen ben dan switcht het beeld elk half uur terug naar het bureaublad.
Het spel blijft wel gewoon draaien maar dan elke keer moet ik het dus opnieuw activeren.
Heel erg vervelend, om gefrustreerd van te worden.
Het komt bij meerdere spellen voor en ook in windows zelf merk ik het.
Als ik bijvoorbeeld op een internet pagina aan het scrollen ben dan komt er eigenlijk een onzichtbaar programma naar boven zodat ik eerst ergens moet klikken om weer verder te kunnen scrollen.
Sorry voor mijn vage uitleg maar ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven
Mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Groeten Timo