automatisch antwoord Outlook 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaas2011

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Ik heb een exchange server en outlook 2011. Ik heb het automatisch beantwoorden van mail ingesteld. Nu krijgt elke afzender één keer een afwezigheidsbericht. Ik wil echter elke keer een afwezigheidsbericht laten verzenden bij een ontvangen bericht. Alleen die één keer verzenden is geen optie die je kan veranderen in de die regel van Outlook. Iemand een idee hoe ik wel elke keer automatisch een antwoord kan laten verzenden. Het is geen vakantie bericht, ik gebruik dit voor een automatische ontvangstbevestiging naar mijn opdrachtgevers dat ik hun opdracht heb ontvangen.

ik hoor graag van jullie.

dat kun je ook met een regel doen.

hier een uitleg van verschillende mogelijkheden.

Hoi Puppie, bedankt voor je aandacht.

Ik had die mogelijkheid ook al bedacht, maar dan moet ik de e-mail adressen van alle medewerkers van mijn opdrachtgevers invullen. En dat zijn er een heleboel.... Ik dacht dat er misschien een simpele omweg was om de door MS vastgestelde één keer automatisch antwoorden te kunnen veranderen. Wel logisch dat MS dit heeft gedaan als je op vakantie bent, maar het is jammer dat daar geen keuze mogelijkheid van gemaakt is.Dan was het probleem zo opgelost. Nog een ander idee?

dit is nog niet opgelost:mad: typisch een bug van outlook MS . Waarom niet gewoon een keuze ipv dat MS bepaald dat het maar 1 keer wordt verzonden. Jammer. Outlook 2020 misschien....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan