Automatisch antwoorden bij afwezigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

benniebobo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Hoi
Weet iemand hoe ik automatisch een bericht kan terug sturen als ik op vakantie ben.
Dus automatisch antwoorden op een mail dat ik er niet ben?
Werk met windows live mail en windows 7.
Graag zo snel mogelijk aub, vertrek vrijdag 23 december
Bedankt alvast.
Benny

Als je dat op je PC wilt regelen zal deze aan moeten blijven staan tijdens je vakantie. Meestal is dat ook wel te regelen via de webmail pagina van je provider.
Maar vraag je wel even af of je dat echt wilt. Want die mogelijkheid wordt tijdens vakantieperiodes ook misbruikt door kwaadwillenden die daarmee eenvoudig kunnen zien waar er een aantal dagen niemand thuis zal zijn.

windows mail

Het is waar wat je zegt, maar de pc blijft continu aanstaan vermits er meerdere inwoners zijn hier.

Je hebt dus een @live.nl/hotmail.nl/hotmail.com account? dus van MSN?
Ga dan naar http://www.live.nl en log daar in.
Ga dan naar rechts boven bij je naam op dat pijltje ▼ (omlaag)
Klik dan op Opties
Klik dan links in het menu op Email
En dan zie je bij de roze tekst: Account beheren dit staan: Automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden
Klik daar op en verander je tekst.

windows mail

hartelijk bedankt voor de antwoorden,het is gelukt bij mijn msn en ook bij mijn telenet.
Bedankt:d

en in windows live mail dan als de pc altijd draait????

Het is waar wat je zegt, maar de pc blijft continu aanstaan vermits er meerdere inwoners zijn hier.

Hoe zit het dan in windows live mail zelf als de pc wel draait tijdens je afwezigheid???

want die oplossing zie ik niet.

windows mail

wat bedoel je , je krijgt gewoon je mails binnen zoals altijd, maar de afzender krijgt een respons dat je niet kan antwoorden.

windows mail

je moet elk apart instellen, telenet via webmail, hotmail via msn, enz.

windows mail

Hoi
Neen,in windows mail is dit niet in te stellen,wel in outlook of outlook express.
Dus elk account appart instellen via je provider.
Benny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan