automatisch contactpersonen toevoegen in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloeswitjes

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Ik gebruik sinds kort outlook 2007 en merk dat ik helemaal geen contactpersonenlijst meer heb. Ook niet van de mensen waar ik inmiddels al weer een aantal mails van heb gekregen, en beantwoord. In de oude outlook zat daar ergens een optie voor, dat hij zelf de contactpersonen opsloeg die ik mailde... Waar kan ik dit weer vinden? Ik zie vast iets over het hoofd, maar het zal toch wel weer mogelijk zijn?
Hoop heel erg dat iemand me kan helpen!
Grz.!

Hoi,

Je hebt gelijk, in OE en ook in Windows Mail kan dat nog steeds.
Bij mijn weten heeft het ooit ook gekund in de outlookversie van het office-pakket.
Maar in 2003 en ook in 2007 kan dat niet (meer).
Wel kan je, als je een bericht hebt geopend, met de rechtermuisknop op de afzender klikken en in het snelmenu kiezen voor 'Toevoegen aan outlook-contactpersonen'

Das jammer, kost even tijd om alle contactpersonen op die manier in te voeren, maar geen reden om over te stappen op windows mail. Alles went hè?! Dank je wel!

Das jammer, kost even tijd om alle contactpersonen op die manier in te voeren, maar geen reden om over te stappen op windows mail. Alles went hè?! Dank je wel!

Ehh .... wat gebruikte je dan voordat je Outlook2007 had?
Je kunt daar je contactpersonen toch uit importeren?
Niks 'veel werk' ..... :p

Ik gebruikte OE2003, maar heb contactpersonen niet gebackupt voor ik nieuwe pc kocht. De helft was natuurlijk trash, dus wel goed om nu nieuwe lijst te beginnen... :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan