• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch dagelijkse gegevens opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsRos

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Vrienden,

Ik voer dagelijks nieuwe gegevens in mijn excell bestanden. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze gegevens dagelijks automatisch te laten opslaan? Ik heb al een lopende datum in excel, maar ik weet niet of je het op een agenda achtig iets kan koppelen? Of misschien Access, maar geen ervaring daarmee.

Ik heb nu een mooi overzichtje van maandag tot zondag. Ik wil graag dat als ik maandag mijn gegevens invul dat die natuurlijk bij maandag komen. Helaas heb ik nu steeds dat wanneer ik dinsdag nieuwe gegevens invul ik de gegevens van maandag overschrijf. Wat logisch is met de functies.

Alvast bedankt! :)

Voorbeeldje svp

Kun je een voorbeeldbestandje plaatsen, zonder gevoelige of privéinformatie? Dat helpt ons een heel stuk verder.
;)

Heel simpel voorbeeld.

Nu wil ik dus dat elke keer als ik op tabblad de 2 en 1 verander in andere waarden dat deze op de volgende dag worden opgeslagen, zonder de vorige dag weer overteschrijven.

:thumb:

Bijlagen

Voor mij niet duidelijk

Zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet wat je nu wilt. In je eerste post heb je het over 'Logisch met die functies'. Maar ik zie, buiten een simpele optelling, geen functies. En als je het bestand afsluit, kun je het toch ook gewoon opslaan? Jouw voorbeeldbestandje helpt me ook niet echt veel verder. Het spijt me, maar ik kan op basis van deze karige gegevens geen oplossing aandragen. Misschien iemand anders?
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan