MauriceMoolenaa
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2012
Ik wil graag een Cel aanpassen en bijhouden wanneer de laatste wijziging was van deze cel was.
De cel begint leeg en als er dan iets in komt, moet iets verderop in de row een cel worden gevuld met de datum en tijd. NU()
Het probleem is alleen, dat als NU() iedere keer wordt bijgewerkt als er ook maar iets veranderd in je worksheet.
Ik heb nu in F2 de volgende Formule staan: =ALS($A2="";"";NU())
Dus als in A2 niets staat wordt F2 ook niets.
Als in A2 iets wordt gezet, wordt F2 de huidige datum tijd.
F2 zou niet meer mogen worden aangepast als A2 niet verandert.
Zo heb ik een hele lijst van A2 t/m A201 (200 stuks). Deze wordt automatisch gevuld door een barcodescanner.
Mijn doel is te bepalen hoe snel, de scanner de verschillende barcodes stuurt naar de computer.
Als ik de begintijd weet en de eindtijd, kan ik de totale tijd bepalen en de gemiddelde snelheid per barcode.
Kan iemand me helpen?
Gr.
Maurice
De cel begint leeg en als er dan iets in komt, moet iets verderop in de row een cel worden gevuld met de datum en tijd. NU()
Het probleem is alleen, dat als NU() iedere keer wordt bijgewerkt als er ook maar iets veranderd in je worksheet.
Ik heb nu in F2 de volgende Formule staan: =ALS($A2="";"";NU())
Dus als in A2 niets staat wordt F2 ook niets.
Als in A2 iets wordt gezet, wordt F2 de huidige datum tijd.
F2 zou niet meer mogen worden aangepast als A2 niet verandert.
Zo heb ik een hele lijst van A2 t/m A201 (200 stuks). Deze wordt automatisch gevuld door een barcodescanner.
Mijn doel is te bepalen hoe snel, de scanner de verschillende barcodes stuurt naar de computer.
Als ik de begintijd weet en de eindtijd, kan ik de totale tijd bepalen en de gemiddelde snelheid per barcode.
Kan iemand me helpen?
Gr.
Maurice