automatisch doorgestturde berichten vanuit hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Vanuit mijn hotmail worden aan willekeurige mensen in mijn adressenlijst spammails doorgestuurd. is dit een virus? Ik heb mijn computer gescaned met avg virusscanner, malwarebytes en super antispyware, maar er is niets gevonden. Wat kan ik nog meer doen?
 
Hoi,

Kennelijk haal je dan je hotmailgegevens binnen met een off-line mailprogramma.
Welk programma gebruik je hiervoor?
 
ik gebruik windows live messenger, om te zien of ik hotmail berichten heb
 
Begin eens met het veranderen van je wachtwoord. Grote kans dat je dat (onwetend) een keer op een "foute" site hebt ingevuld. Zeker als je geen rotzooi op je pc zelf vindt.
 
Hoi,

Kijk hier maar eens naar de hoeveelheid 'spammail' die via hotmailaccounts wordt gemeukt.

De belangrijkste adviezen:
- wijzig je wachtwoord
- controleer je mailboxen op mails die ongewenst zijn en markeer ze bij hotmail als ongewenst; doe die ook in je map 'Verzonden items'.

Je mailaccount is - zoals dat wel wordt genoemd - gebrandmerkt. Dat betekent dat bij spammers op wat voor manier dan ook jou mailadres wordt gebruikt om mail te verzenden/door te sturen.
Wil je er écht van af dan zou je een ander account moeten aanmaken ..... en vervolgens heel kritisch zijn als je je mailadres bekend maakt bij instanties en personen die jij niet goed kent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan